Saturday, March 21, 2009

NETwork Challange 2009 [DOTA ALLSTAR]

Assalamualikum dan selamat malam sume kengkawan..maaf kerana da lama tak update blog nie..bkanyer taknak update tapi tak berkesempatan utk berbuat demikian..maklumlah tenet kat umah pun undiscribeable...lembab bangat...haaa..Arini 21/3/09 bebudak NET fakulti aku yg presidenyer bdak bilik aku sendiri telah menganjurkan 1 competetion khas buat gamers2 yang wase diri die otai untuk same2 participate termasuk r diri aku yang tak berapa sangat nie..hahaha..competition yang ak ckap tdi tu ialah network challange competition..game2 yang diorg sediakan antaranya DOTA ALLSTAR { -cm }{ },CounterStrike,n last ProEvolutionSoccer...yang aku masuk nie DOTA ALLSTAR..sebenaqnya tak hebat sangat pun..tapi just nak merasa msuk competition...hahaha...2nd round da bungkush..hahaha..tapi takper r...eppy tu ade..bebudak satu group ngan ak amar,dean,sward,aku n choup...gambaqnya belum aku dapat gie..nanti bila da dapat nie tnggu lor ak upload ek..

No comments:

Post a Comment